Isabela Iacob – Consilier vocational si de orientare in cariera

IIsabelasabela Iacob – Mentor Vocational si de Cariera, Consilier Dezvoltare Personala

Isabela este orientata inspre gasirea de solutii rapide, durabile si customizate pentru clientii ei, pe care ii ghideaza cu pricepere sa isi gaseasca propriile resurse in descoperirea vocatiei si identificarea de noi oportunitati / locuri de munca.

Totodata, are rezultate excelente pentru clientii care doresc sa isi construiasca un plan de cariera, sa fie promovati la locul de munca si sa isi consolideze pozitia profesionala, avansand in pozitii manageriale si de top management si obtinand succesul.

Despre

Isabela Iacob – Mentor Vocational si de Cariera, Consilier Dezvoltare Personala

Isabela a acumulat o experienta profesionala foarte variata chiar inainte de terminarea facultatii (ASE – Gestiunea Afacerilor), in domeniul confectiilor, in comert exterior ca secretara si merceolog, agent comercial intr-o galerie de arta, ghid turistic, translator,  receptioner la un hotel de lux, redactor si prezentator de stiri intr-un post local de radio.

Ulterior s-a angajat in banca, unde a lucrat timp de 12 ani, inclusiv in pozitii de top management (a fost Vicepresedinte Adjunct intr-una din bancile din Romania). Intre 2007 si 2013 a fost CEO si Membru in Consiliul de Administratie al unei companii din Romania (inclusiv Vicepresedinte al AMCC), iar in ultima perioada si CEO & Board Member unei corporatii din Bulgaria.

In 2012 a avut o problema de sanatate care a facut-o sa isi reevalueze orientarea profesionala, dar si situatia personala, astfel ca in 2013 a luat decizia de a parasi mediul corporatist, devenit nepotrivit cu noile ei aspiratii si valori.

Isabela a revenit in tara cu dorinta de a-si implini visul – acela de a veni in sprijinul tinerilor care isi cauta vocatia, dar si, in egala masura, a managerilor si expertilor ajunsi la varsta maturitatii si ramasi fara job, dornici sa  invete si sa se reorienteze in cariera sau sa isi infiinteze propriul business.

Cautarile profesionale, dar si cele personale in drumul spre vindecare, au determinat-o sa citeasca si sa participe activ la seminarii, cursuri si workshopuri de dezvoltare personala, care au determinat obtinerea diplomelor de consilier vocational si consilier de dezvoltare personala, ambele emise de Ministerul Muncii, dar si diploma de formator (trainer).

Este orientata inspre gasirea de solutii rapide, durabile si customizate pentru clientii ei, pe care ii ghideaza sa isi gaseasca propriile resurse in descoperirea vocatiei si identificarea de noi oportunitati si locuri de munca.

Totodata, are rezultate excelente pentru clientii care doresc sa isi construiasca un plan de cariera, sa fie promovati la locul de munca si sa isi consolideze pozitia profesionala, avansand in pozitii manageriale si de top management si obtinand succesul.

In prezent, Isabela Iacob este studenta la Facultatea de Sociologie si Psihologie a Universitatii Spiru Haret, dar urmeaza si cursuri pentru a deveni Life & Business Coach.

Misiunea ei este aceea de a servi umanitatea, prin oferirea de iubire, sprijin si protectie, astfel incat oamenii sa se simta iubiti si in siguranta.

Specializari

  • Identificarea vocatiei prin interviuri, chestionare si metode specifice;
  • Sprijina clientii sa isi gaseasca locuri de munca adaptate pregatirii si competentelor lor specifice;
  • Intocmirea de planuri de cariera si planuri de actiune in directia consolidarii situatiei profesionale si avansarii ierarhice;
  • Redactarea de CV-uri, scrisori de motivatie si pregatirea pentru interviuri;
  • Autocunoastere si incredere in sine;
  • Motivatie si sustinere emotionala;
  • Stabilirea de obiective SMART si urmarirea indeplinirii acestora;
  • Utilizarea rationala a timpului si a resurselor disponibile;
  • Managementul schimbarii;
  • Depasirea traumelor emotionale si financiare datorate pierderii locului de munca;
  • Identificarea misiunii personale si a setului de valori individuale;
  • Blocaje in descoperirea directiei in viata;
  • Managementul divortului si al separarii;
  • Dificultati de adaptare la prezent;
  • Depasirea gandirii negative si a problemelor emotionale repetate;
  • Facilitarea luarii de decizii personale si profesionale.

Disponibilitate si tarife

Luni-vineri: 10:00 – 21:00

Sambata: 14:00-19:00

Tarif: negociabil

ShareShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn